Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Sposób załatwiania spraw w Szkole Podstawowej Specjalnej Nr 145 w Łodzi
- Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, skargi i wnioski oraz pisma interesantów.
- Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, elektroniczne lub faksem.
- Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
- Sekretariat Szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Godziny urzędowania sekretariatu: sekretarz szkoły Pani Krystyna Jakubus
- Poniedziałek 8.00-16.00
- Wtorek 8.00-16.00
- Środa 8.00-16.00
- Czwartek 8.00-16.00
- Piątek 8.00-13.00
Kontakt
- tel.: 42 6789 58 47
- fax: 42 6789 58 47
- e-mail: kontakt@sp145.elodz.edu.pl
Godziny pracy
- Zajęcia lekcyjne w szkole odbywają się w godz. 8:40-15:25
- Przedszkole pracuje w godz. 8:40-13:45
- Sekretariat szkolny czynny jest:
- poniedziałek – czwartek 7:45-15:45
- piątek: 7:45-13:00
Opieka medyczna
zapewniona jest codziennie w czwartek w godz.8:00-13:00
Pedagodzy szkolni zapewniają pomoc pedagogiczną:
- poniedziałek: 8:40-14:35
- wtorek: 8.40-15.25
- środa: 8.40-15.25
- czwartek: 8.40-13.45
- piątek: 8.40-13.00
Psycholog szkolny zapewnia pomoc psychologiczno-pedagogiczną
- poniedziałek: 8:40-14:35
- wtorek: 8.40-15.25
- środa: 8.40-15.25
- czwartek: 8.40-13.45
- piątek: 8.40-13.007
Biblioteka szkolna czynna w godzinach
- poniedziałek: 8:30-13.45
- wtorek: 11:20-15:35
- środa: 7:30-15:35
- piątek: 7:30-12:00
Spotkanie z dyrektorem szkoły można umówić po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu: 42 679 58 47
Informacja o godzinie konsultacji nauczyciela dla ucznia i rodzica - dostępna w szkole
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 17-10-2024 - Edycja treści
- 16-10-2024 - Edycja treści
- 15-01-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 92